fredag den 22. juli 2011

Første indlæg - Velkommen til!

Hejsa.


Havde tænkt mig at starte med at blogge da min mand og jeg købte vores hus, men så gik tiden med ombygning og flytterod.

Nu skal det være, - nu skal der blogges, - så håber du har tid og lyst til at følge lidt med på sidelinien.

Lidt om mig, jeg er en årgang 1973, født i Fredericia og har været bosiddende i Trekantområdet det meste af mit liv. Manden min, fandt jeg i Vejle og husstanden blev, efter et års samliv, tilføjet en skilsmisse kat, Bimse.

Efter at have boet i en to-værelses på 56 kmv i næsten 5 år fandt vi vores drømmehus, en gammel landsbyskole, lilleskolen med et stort klasseværelse og tilhørende lærerbolig, alt i urørt stand de sidste 50-70 år.

Efter ½ års kamp med sælger, Fredericia kommune, fik vi nøglen og er nu, 2 måneder senere, flyttet ind og skal til at finde os til rette i vores nye hjem...

Billede fra overtagelsesdagen 15-04- 2011

Ingen kommentarer:

Send en kommentar