tirsdag den 2. august 2011

Klip klip klippedi klip

Har tilbragt den forgangene weekend i min kolonihave... Ja, det er jo egentlig min mors have, men grundet svigtende helbrad kan hun ikke længere magte de knap 800 kvm.

Og jeg har jo haft dårlig tid siden vi fik nøglen til skolen... Så mildt sagt er haven noget forsømt :(

Så hele weekenden blev brugt på at klippe, luge, hakke, hive, rive og svede i sommervarmen.
Der er dog lang vej til at haven genvinder fortidens glans, men nåede et stykke af vejen og kan med god samvittighed nyde blomsterne lidt.

Nu vil jeg arbejde lidt i min nye skolehave. Jeg har en hel murerspand Digitalis, der skal graves jord til, plus en sæk med forskellige stauder.
Svigerfar kom med en "meter" persille, som jeg fik sat i går. Så nu er der persille til sovsen. Så mangler jeg bare højbedene til kartofler og alt det andet.
Og så mangler jeg bare en køber til kolonihaven, da to haver nu engang er en for mange, - også selvom jeg elsker blomsterne og alle fuglene, insekterne og alle minderne i kolonihaven.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar