søndag den 11. september 2011

Endelig sommerferie

Fredag var sidste arbejdsdag før årets sommerferie. Det er første gang, jeg holder sommerferie så sent. Og puhaaaa, det er altså alt for sent på året. Jeg er total drænet for energi og kan slet ikke komme ovenpå igen.

Så nu byder de næste 4 uger på afslapning og ny læring, - i den rækkefølge. Den 4. uge tager jeg nemlig på Engelsholm højskole og dykker ned i lerens univers i en hel uge, - uden at skulle tænke på andet en ler, glasur og brænding. Madlavning er der folk til og tøjvasken må vente til jeg kommer hjem igen :-)

Her er et lille stemningsfoto fra i fredags, da jeg kom hjem fra arbejde... Skulle lige geare ned og nyde at det ikke regnede og temperaturen trods alt var behagelig.
Katdyret bød også på underholdning i haven med kattegalop og krumspring, bl. a. herunder, hvor han hvæsser klør i fugletræet. Nok ikke de store chancer for at få nogen til at flytte ind i den ledige lejlighed, men ham som baduttenspringer.


1 kommentar: