torsdag den 20. oktober 2011

Okey, jeg gi´r mig.... Lidt!

Har været igang flittigt i to dage nu, dels med at få frembragt noget til juleudstillingen, dels med at få en ovnfuld lertøj glaseret og dels med at rydde op og få styr på værkstedet.

Så her er de første juleting... Selvom det er mod mit princip at lave ting, jeg ikke selv brænder for. Men disse kan nu godt gå an i en snæver vending.
4 juletræer i "kastet plade" teknik.... Så skal jeg bare have resten af ovnen fyldt, suk suk... Er ikke i julehumør endnu kan jeg godt mærke.

Ellers går det fremad med at få styr på værkstedet og få givet det hele sin plads og sorteret de mange kasser.

Og glaseringen går langsomt fremad og som altid, er vi meget spændte. VI??? - Ja, for manden har helt selv glaseret hans fine trold og venter spændt på resultatet.
Så nu tager jeg lige en kop kaffe og så er det igang med glaseringen igen.

1 kommentar:

  1. Hejsa Gabi
    Hold da lige op hvor er du flittig...., det ser rigtig godt ud.
    Glæder mig til at se din udstilling.

    Mht. elefanterne, så prøv at kigge på nedenstående link, det er min AMIO butik, der står prisen:
    http://www.amio.dk/butik/disign-keramik/produkter/?sectionId=2579

    Kh. Dianna

    SvarSlet