lørdag den 5. november 2011

Gang i maleriet igen

Så fik jeg taget hul på malingen igen.... Faktisk en form for bestillingsarbejde, - men det er ikke sikkert, jeg kan give det fra mig, når det er færdigt.

Størrelsen er 90 x 120 cm, det største lærred til dato.
Først streger jeg det egentlige motiv op, baggrunden har jeg ikke helt på plads, men har dog en god ide om, hvad jeg vil...

Så skal der lidt farve på...
Og endnu mere farve... Og nu kan jeg ikke arbejde mere med det idag. Jeg har set mig blind på det og øjnene kan ikke finde ud af, hvor proportionerne "hænger".


Men "hænger" det gør de, - så der er en del rette-arbejde. Men det må vente til i morgen eller senere. Nu er det fyraften for idag og i printeren ligger opskriften på græskarsuppe :-)

Det er nemlig min aftensmad i dag, - manden er på job til kl. sent.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar