tirsdag den 22. november 2011

Klar til juleudstilling.

Uha, det holdt hårdt.... Men nu er det hele pakket og klart. Puhaaaa!

Jeg brændte raku hele mandag eftermiddag og det halve af aftenen. I dag var der indlevering i Kunstbrænderiet fra 12-14, men det kunne jeg slet ikke nå. Så jeg har lavet en aftale om at komme og stille op mens de hænger de øvrige sager op.

Så dagen er gået med at skure sod af rakuen, bånde og hanke hjerter og kræmmerhuse, prissætte og mærke, føre lister og planlægge slagets gang.

Jeg har også lige lagt en masse nyt ind i min butik på Amio, dog ingen julepynt da det ryger i Kunstbrænderiet det hele. Men kig ind i min shop og find en julegave eller to :-)

Eller velkommen til fernisering i Kunstbrænderiet på lørdag d. 26-11 kl. 11:00. Kig ind frem til den 17. december, der er masser af keramik, billedkunst, tekstil og glas.

Åh, jeg håber mine ting falder i nogens smag så jeg kan få sparet sammen til kursus på Engelsholm højskole i uge 16 næste år. Det ville være fantastisk...

Har ikke fået taget nogen billeder, har ikke haft tid. Men manden kunne ikke stå for den "ultimative kattekylling" som ligger her og nyder gulvvarmen. Så det får i at kigge på :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar