torsdag den 8. december 2011

Byggemand Bob.

Her er stille på bloggen, for vi bygger... Dvs. vi rykker ned og graver op, roder, sviner og knaser...

Vi er ved at "trylle" 30 kvm. sandkasse om til 49,5 kvm. muret garage. Så lige nu, syntes jeg, der er sand over det hele.

Kombinationen af 30 kvm. sand og vejret er lig smadder. Om morgenen er der rim over det hele, så regner det, så hagler det, så sner det.... Puhaaa!

Nu er det gamle cykelskur væk, træerne er beskåret og der er gravet ud til at støbe sokkel på mandag.

Nu er det weekend, for med den vejrmelding, de er kommet med til i morgen, - så holder vi fri, sover længe og holder os indendøre. Storm hele dagen har de lovet!
Så jeg har hentet en stor nakkesteg op af fryseren. Så skal der laves rullepølse og sylte af den i morgen. Og måske skal jeg bage nogen småkager og lege lidt med ler.

Mens mændene gravede ud til soklen idag(de havde lejet en mini-graver) fik jeg klippet alle "stritterne" på hækken ind til naboen.

Men disse fine ahorn-skud skulle ikke gå til spilde.

Så det ene æbletræ fik lige "hegn" om. :-)  - Og mine "knopper" og et par knap så vellykkede ænder flyttede ind.
Behøver jeg at skrive, at manden går og ryster på hovedet af mig ?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar