søndag den 26. februar 2012

Strålende dag

Jeg fik en masse gjort i dag, bare så dejligt. - Først støvsugning og vasketøj, så leg.

Men bedst som jeg var klar til leg, måtte jeg sande, at jeg kom for sent.... Pladsen var allerede taget.
Stille! - jeg soler mig, - find en anden plads!

Ja, så må jeg jo vige og tage plads ved drejeskiven. Der ventede kopperne fra igår. De skulle drejes af og have hanke.

Jeg ved ikke hvorfor, men jeg syntes rødler er noget snask at modellere i. Fantastisk at dreje i - snasket at modellere i.

Denne kop glæder jeg mig til at hælde varm kaffe i, gnæk gnæk! Lidt makaber, men jeg syntes den er sjov.

Denne kom også pludseligt ud af hovedet.
Den næste kop drejede jeg en ekstra bund til, da den var noget tynd(begynderfejl) og den sidste fik en fin stor hank og en blomst i bunden.

Nok for i dag, nu vil jeg nyde aftenen i sofaen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar