søndag den 25. marts 2012

Foråret er kommet

Og det for fuld kraft. Skøøønt!

Temperaturer på 14 grader og smuk solskin fra en skyfri himmel, så jeg brugte dagen i går på at få gjort mine små blomsterbede forårsklar.

Har fået sat blomsterløg, plantet mini narcisser og hornvioler, samt de to roser, jeg købte tidligere på ugen. Og selvfølgelig fjernet en masse ukrudt. 

Og til min store overraskelse fandt jeg denne og et par stykker mere,

 Så hel tom er vores have dog ikke....

Manden har været flittig og brugt ugen på at pudse garagevæggen indvendigt. I går gik han i gang med at lave inddækning af taget.
 Uha, det bliver fint, når vi bliver færdige. Men der skal lige laves en inddækning af portoverlæggeren, pudses ydervægge, graves ud og støbes nyt gulv, monteres porte og dør og og og....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar