fredag den 11. maj 2012

Been gone too long....

Men er tilbage nu, med en lille update!

Fakta er, at mit lønarbejde tager al min tid og energi, så derfor ser det småt ud med overskuddet til leg og bloggeri.

Men lidt er der dog sket.


Mit fiskefad er kommet op af ovnen, da denne er blevet pakket med det første hold "moonshine" flasker.

1 1/2 ovnplade er i brug indtil videre og disse står til "haste tørring", da flaskerne skal være færdige til næste weekend.
 Håber at kunne få sat ovnen i gang med forglødningen søndag. For nu haster det jo altså!

Og så er der jo den dér udstilling, - den er der jo heller ikke længe til.

Så jeg tog en fridag i dag for at få noget fra hånden og jeg må sige, - jeg er godt tilfreds!

Fik lavet en skål færdig i går aftes. Denne havde stået ufærdig hen i 14 dage og var blevet lige til den tørre side. Så nu skal den nurses, mens den tørrer de næste par dage.

Og fik drejet denne vase og modelleret færdig sidst på dagen idag.

Og så syntes jeg lige, jeg ville have nogle af disse med på udstillingen også. Ideen er gammel, men syntes den er sjov, - især fordi jeg nu kan dreje koppen :-)


UPS! - i en ny version. Forhåbenligt uden afbrækket kop og dråber, da de jo ikke længere skal transporteres i bil for at komme i ovnen.


Den næste er på vej og skal "samles" i morgen, hvor jeg håber at få lavet nogle i samme stil.
 

1 kommentar:

  1. Spændende, fortæl lige lidt mere om udstilling - hvor og hvornår? kh. M.

    SvarSlet