lørdag den 2. juni 2012

Udstilling Galleri Skovfred

Pyhhh, jeg nåede det...  - Og slapper nu velfortjent af på sofaen.

Jeg fik forglødet de sidste emner i mandags og de kom ud af glasurbrænden torsdag aften, så det er vist det man kalder "cutting it short".

I går efter arbejde skulle jeg så have lavet en kort skriftlig præsentation af emnerne, prisliste og have pakket det hele, men som næsten hver fredag sad vi i kø på motorvejen på vej hjem fra arbejde, suk suk....

Men det lykkedes og kl. 08:00 så det sådan ud:


 Da galleriet ligger nær Vordingborg, valgte jeg at tage toget. Turen i bil ville være al for dyr med brobillet og benzin, så jeg tog ud og se med DSB.

Galleriet var så flink at hente mig på banegården og jeg fik en af mine 14 med-udstillere til at droppe mig af på banegården i Ringsted på vejen hjem.

Opstillingen tog ingen tid og jeg syntes godt om resultatet.


Kameraet løb selvfølgelig tør for strøm efter dette ene billede, så jeg nåede ikke at få billeder af alle de flotte malerier, der holder min keramik med selskab.

Ferniseringen var fint besøgt og sneglen med hus er solgt.

Den skulle bruges til bryllupsgave :-)

Her er et link til galleriets hjemmeside, www.galleri-skovfred.dk så kig forbi, hvis du er på de kanter. Udstillingen er bestemt en omvej værd og løber frem til medio Juli. Jeg takker værterne Ria og Bjørn for det flotte arrangement og forkælelse af os udstillere.

Jeg håber at få fat nogle flere billeder, men nu vil jeg bare nyde aftenen og slappe af. - Vel fortjent? - jo det vil jeg mene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar