tirsdag den 19. februar 2013

Sløv weekend

Fik ikke udrettet meget i den forgangne weekend. Jeg fik slæbt mig til at fylde ovnen med uge 6 bedrifter, - eller de fleste af dem i hvert fald.

Men nogle af tingene virkede en smule håndkolde, hvilket jeg ikke bryder mig om. Så for en sikkerheds skyld kørte jeg et tørreprogram før jeg satte forglødningen igang.

Og tålmodighed betaler sig. Intet gik i u-du... Dejligt...

Det var så også hele weekendens bedrift. Søndag sov jeg det meste af dagen. Tror jeg snart trænger til forår, eller ender det med at jeg går i hi.

I dag sendte jeg en ordre afsted på nogle flere stentøjsglasurer og lysterfarve til porcelænsmaling.

Jeg har nemlig fundet nogle transfer decaler til keramik i England, til en overkommelig pris. Så de er på vej hjem til mig. Og porcelænsmaling har jeg et udvalg af.

Alt dette skal med på næste ophold på Engelsholm, hvor ugens menu står på "TEKSTUR, TRYK OG TRANSFER".... Så skal der leges med al mulig dekoration, farve og lyster...

Åhh, jeg glæder mig....




2 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Some very nice pieces in der kiln load! I am glad you found my site as well. I am always looking for other good ceramics blogs for inspiration and training. Please email or leave a message on the blog, as I'm sure my students would enjoy your work as well - with your permission.

    SvarSlet