torsdag den 26. december 2013

Havenisser - garden gnomes

Måske er jeg lidt langsom, måske har jeg en syg form for humor.... I alle tilfælde er jeg syg og har været det et stykke tid nu. Så ingen vilde julefester til mig...

Perhaps I'm a little slow, perhaps I have got a sick sence of humor.... In all cases I am sick and have been for some time now. So no wild christmas partys for me...

Men det gør ikke det store, det med julefesterne. For manden skulle arbejde, så det var blot min mor og jeg, der hyggede juleaften med andesteg og al det der. Manden kom hjem ved 21 tiden og hyggede med.

But that wasn't a problem, that part about christmasparties. The husband had to work, so left was my mother and I, having a cosy christmas eve with duckroast and all the stuff that goes with it. The husband returned from work at 21'isch and joined the party.

Men det der sygdom, det kunne jeg godt være foruden. Et eller andet mavehalløj, der tapper mig totalt for energi, så jeg har intet nået den sidste uge op til jul. Undskyld til dem, der håbede at få julegaverne fra mig i sidste øjeblik.

But that stomackflue, I could gladly have been without. It drains my energy totally and I've acomplished nothing the last week before christmas. My apologies to the people, hoping to get the last christmasgifts made by me, I'm sorry.

Men for at vende tilbage til den syge form for humor er her et par billeder at mine nye havenisser 'med et twist'. Lavet før maven slog mig omkuld.

But back to the sick sence of humor, a couple of photos of my new garden gnomes 'with a twist'. Made before my stomack turned on me.

 Zombie #1

 Zombie #2




1 kommentar:

  1. your gnomes are wonderful I hope you post them when they are glazed

    SvarSlet