torsdag den 25. august 2011

Endnu en kasse fra Tyskland

Den længe ventede "første bestilling" fra Tyskland kom idag, kun 16 dage "undervejs".

Min lokale keramik-pusher holdt jo sommerferie i laaaaang tid og jeg havde jo ikke noget glasur til mine keramikting. Ikke andet end få rester fra forårets AOF hold, - og det var ikke meget.

Så jeg hoppede på nettet og fandt en onlineshop i Tyskland og bestilte en masse forskellige glasurer og glasurprøver. Der var ikke mulighed for onlinebetaling, kun bankoverførelse, og fragten skulle de også lige regne på.

Men der gik jo 3 dage uden svar fra netbutikken, så jeg fandt et andet sted og prøvede lykken der.  - De ville så slet ikke handle med mig, medmindre jeg købte for minimum 150 € - hmmm, så meget skulle jeg altså heller ikke have :(

Jeg fandt så et tredie sted og de var så flinke at de ringede mig op dagen efter, da en af varene desværre var udsolgt, men vi fandt noget andet over tlf´nen. De skulle også have pengene pr. bankoverførsel og allerede efter to dage var min pakke på 33 kg undervejs.

Så kom der pludselig svar fra det første firma, - hmmm, okey, så skulle de jo have en chance. Meeeen jeg måtte selv rykke pr. mail, da der efter en uge ikke var kommet ordrebekræftelse på, at de havde modtaget betalingen... Og ydermere måtte jeg idag rykke for track & tracenummer på pakken og kunne se, at trods de i fredags lovede at sende varerne STRAKS, var de først afsendt tirsdag.

Så det skal være nogen fantastisk flotte og unikke glasurer, de har, hvis jeg skal handle der igen :( Så sløvt kan man ikke agere som netbutik.

Så nu skal der laves ting, så jeg kan få afprøvet de nye glasurer :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar