mandag den 8. august 2011

Mens jeg venter...

Mens jeg venter på at min keramik-pusher kommer tilbage fra sommerferie og jeg kan købe mig fattig i ler og glasurer, holder jeg mig beskæftiget med mere ler...

Jeg har ikke jord i hovedet, nærmere ler på hjernen.
Denne er blevet til af fire arbejdsgange. Startede med at pølse den op ad to gange, så formede jeg den kantet og til sidst fik den låg og blev mere kantet. Nu skal den have en tur med sandpapir, når den bliver tør nok.

Det er også blevet til et forsøg mere med mit "eget" ler, det med den skønne røde farve... Et sneglet skål.
Denne skal også tørres, stille og roligt, så den ikke revner. Og revne , det MÅ den ikke, - for det tog en del tid at lave sneglene.

Ellers er det blevet til hygge med dejlig mad og vi har fået lavet et nyt blomsterbed i haven.

Har fået pakket lidt af mine "legesager" ud og sorteret, så lidt sker der.... Nå ja, manden er igang med at brygge øl og vin i kælderen, så der syder af fusel osv. :)

Jeg vil også igang med vinbryggeriet. Har en masse ribs, solbær og rabarber i kolonihaven, som jeg vil ofre til dette formål... Så blip blop, - bare det bli´r godt!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar