lørdag den 15. oktober 2011

Den første frost

Så kom den, den første frost....  

For bare en uge siden var temperaturen oppe på 25 grader og nu er græsset hvidt? - Det er ikke til at fatte.

Som hvert år kommer det bag på mig, at sommeren allerede skal være slut. Jeg har jo lige holdt sommerferie.

Men der er nok ikke noget at gøre. Frem med lange bukser, tykke trøjer, hue og vanter. Uanset hvor meget jeg protestere, kommer jeg til kort og resultatet vil nok bare blive en gedigen forkølelse.

Jeg måtte ind og hente mandens handsker, da jeg skulle skrabe is af bilruderne, - men jeg forstår det stadig ikke, - føler mig snydt, - hvor blev sommeren af?

Men nu må jeg jo bare indstille mig på, at det er tid til indendørs aktiviteter, ler og maleri. - Men hov, der er jo lige et byggeri, der skal fortsættes.... Vi har jo ikke fået isoleret taget endnu pga. kommunens ufattelige lange sagsbehandlingstid. Nu må vi hellere komme igang. - Tror det bliver en kold vinter !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar