mandag den 31. oktober 2011

Svampetur

JA, jeg ved godt, jeg er lidt sen på den.... Svampetur i slut-oktober, hmm hmm! Men jeg trængte til en gåtur i det friske vejr. Ja, frisk og frisk er nok så meget sagt. Tågen hænger lavt, men det skulle ikke forhindre mig... Så jeg hoppede på knallerten og tog i skoven.

Og man må sige, at naturen skam er meget... hmmm, naturlig!
Ja, man kunne jo ligefrem lugte sig frem til disse "naturlige" svampe.... Puhaaaa!
Men det er jo ikke lige disse, der skal i gryden...

Selv om det er sidst på sæsonen, er der masser af svampe, - bare de forkerte!

Så efter en dejlig skovtur, som blev meget våd til sidst, - det begyndte nemlig at pjask-regne... var status en enkelt sølle Karl Johan til tørring.
Men lidt har også ret... Og næste år er jeg bestemt tidligere ude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar