fredag den 30. december 2011

Halløjsa!??? - Jo er i live...

Igen er tiden rendt fra mig.... Og her har været stille længe, her på bloggen.

Dels har det været jul, - og i den forbindelse har jeg ikke orket/gidet blogge, da jeg slet ikke fik pyntet op til jul i år. Så julen blev "reddet" af mor´s medbragte juledekoration. Gaverne var afskaffet i år pga. min elendige økonomi som dagpengemodtager og juleudstillingen i Vejle reddede bestemt ikke situationen. Masser af besøgende men meget lidt salg! - Lidt en spand vand i hovedet, men "that´s life"

Ellers er dagene gået med byggeri og rengøring efter byggemanden.

Lidt keramik er det blevet til, selvom lysten ikke helt har toppet. Selv på min butik på Amio har der været bomstille. Så det er ikke det håndlavede unika, der har ligget under juletræerne i år.

Men hver dag har jeg glædet mig over livet udenfor køkkenvinduet, - i fugle buffeen. Den har været flittigt besøgt, selvom jeg ikke har et foderhus. Det må jeg have bygget mig.

Indtil videre er der serveret mejsekugler til de små og fuglebadet er fyldt med kasserede æbler fra kolonihaven til glæde for op til 8 solsorte.

Nok grundet mit "pip" er det blevet til disse "mejsefoder holdere"
Er igang med at male dem med "vandfarver" eller keramiks deko-farve, hjemmelavet cobolt farve og jernoxyd i to farver.

Denne pip håber jeg bliver lidt klarere i farven, når den bliver forglødet. Så skal den blot have klar glasur og så skal den ud i haven og fodre, hvis de små pipper ellers tør!

Indtil videre har jeg kun fået lavet to, da serieproduktion jo ikke er mig. Men der skal nok komme flere til :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar