lørdag den 3. december 2011

Øv og av !

Skulle have været i sving udenfor i dag, men vejrguden har åbenbart en anden mening om dette. Det har øs-regnet og blæsten hyler udenfor, så selv katten er kravlet op i seng.... Så øv øv, det blev ikke i dag vi fik startet på garagebyggeriet....

Til gengæld "hjalp" katten med skifte sengetøj. Ret underholdende når ens fingre skal fanges indeni hovedpudebetræk og lagenet er ikke nemt at få af, når der ligger en legesyg kat. Men det lykkedes og nu er der ro på.
Når vejret nu ikke vil arte sig, må jeg jo holde mig indendøre. Men det er heller ikke nemt. Har på en eller anden måde overanstrenget højre håndled med en god gang seneskedebetændelse til følge. - Av av av!

Så jeg er godt handicappet. Kan ikke ælte ler, kan ikke røre støbemasse op, kan dårligt holde på en pensel eller bruge en computermus. Så det er det rene ynk!

Havde ild i en stentøjsbrænding i nat og har trods pinen i armen fået lagt en masse ting ind i min butik på Amio. Så kig ind!

Her er Candy Can... Denne krystalglasur skal jeg bestemt have bestilt hjem, da jeg kun bestilte en prøve. Den er bare supersmuk og fotoet yder den absolut ikke ret... Den er nærmest guld med højblå krystaller, så smuk.

Nå, nok om det, hånden gør ondt og vi skal ud af døren om lidt. Smutter for nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar