tirsdag den 14. februar 2012

Kæmper mod hverdagen

Uha, det er ikke nemt.... Når hovedet summer af inspiration og dagen er booket ud med lønarbejde, er det altså svært at få døgnets timer til at slå til.

Jeg er vildt fascineret af mit cellefad og de ideer der deraf følger. Men når hverdagen byder på et program der hedder vækkeur kl. 05:00, af sted på job kl. 06:00, hjemme igen kl. 16:30, madlavning, rengøring og tøjvask, - ja, så er der ikke mange timer tilbage.

De sidste to dage har manden været sød og lavet aftensmaden, så jeg har kunnet lege med ler inden spisetid. Så jeg er kommet lidt videre med mit cellefad.

Og der stod en pakke og ventede på mig i dag, da jeg landede hjemme. 50 kg rødler til at dreje potter til haven, - øve-potter :-) og latexmælk jeg vil bruge til at "maske af" med, når der skal dekoreres og glaseres ler, der var glasmosaik som måske skal bruges til cellefadet. Det er bare dejligt!

Så projekterne går langsomt fremad.... Jeg har plader rullet ud, klar til brug, som venter på at blive tryllet om til plantepinde og lysfade. Der står også en lille skål og venter på at blive pyntet. Alt sammen pakket ind i plastik, så det ikke tørrer ud inden jeg når at få det "tryllet".

 Åh, så mange planer og så lidt tid. For selvom klokken siger 20:00 nu, er det jo snart sengetid. Uret ringer jo ubarmhjertigt kl. 05:00, så jeg giver cellerne er tur med vandforstøveren inden det kommer i plastik igen.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar