lørdag den 25. februar 2012

Weekend blog?

Må erkende at mit energiniveau desværre ikke kan stå mål med mit ambitionsniveau. Derfor er dette ved at udvikle sig til en weekend blog meget mod min vilje.

Det samme er mit ler værksted. Og det sker jo ikke ustraffet. Bare se denne:



Jeg havde liiiiige glemt at få dækket fadet med plast og nu kan det ryge i spanden og blive til genbrugsler.

Så i dag har jeg æltet resterne og genbruget fra de første 10 kg. rødler op og drejet 4 voksne kaffekopper.

Det er alt, jeg har haft inspiration til i dag.

Planen er at de skal have en "kigger" hank ligesom denne skæve kop.


Inspirationen svigter mig i øjeblikket, men mon ikke jeg får lidt fra hånden i morgen?

2 kommentarer:

  1. Oh I have had a lot of days like that recently, I plan to do much but much doesn't get done, just thinking, oh well work will come soon.

    SvarSlet
    Svar
    1. Thanks for you comment Linda.

      Think we all have those days sometimes.

      But then, - its better that things crack before they come in the oven. Then we still have a chance to do them over,- reminding us, that clay is a demanding lover. Too little attention and one will get punished hard.

      Have a nice sunday :-)

      Slet