tirsdag den 6. marts 2012

Sløv weekend.

I weekenden fik jeg ikke lavet det helt store.

Lørdag sov jeg længe, meget længe, og ladede batteriet op. Så tog jeg min mor med på kræmmermarked og bagefter hentede vi 3 store stjerneskud. Så var aftensmaden klaret, nemt og lækkert! - Også selvom manden mente, det kun var en forret :-)

Vi spiste, hyggede og fik aftenskaffe og så var den dag jo gået.

Søndag var grå, blæsende og kold, men sneen, der var lovet, udeblev.

Jeg trængte til at komme ud, så jeg fandt gummistøvlerne frem og gik en pæn lang tur ud over marken. Men da jeg startede ud med vinden i ryggen, var jeg pænt forblæst, da jeg nåede hjem igen.

Så det blev til sofa, tæppe og varm kaffe, da jeg kom hjem.

I går aftes lavede jeg disse...
Blomster af silkepapir - genbrug, da mine Etsy-duer var pakket ind i det, og piberensere. Sidstnævnte fandt jeg på kræmermarkedet.

 Så kom der lidt farve i vindueskarmen.

I dag var jeg lige et smut inde på drejeskiven, og jeg startede med at bruge den sidste rest af de første 10 kg rødler.(pånær det store fad, jeg skal have slemmet op, da det er revnet)

Og sikke en skævert, jeg fik lavet. Men den er pæn stor og faktisk ret charmerende, så jeg kan sagtens se den færdig med en dejlig blomst i.

Og så var det at inspirationen pludselig kom. Og mit ny-indkøbte børne stempelsæt kom i brug for første gang.



Nu skal den blot tørre, - UDEN at revne!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar