torsdag den 26. april 2012

Endelig....

Endelig kom min pakke fra Tyskland. Dvs. den har været i landet siden i torsdags, men grundet GLS´s uduelighed som pakkekurer, ankom den først i går. Ret så træls!

For jeg var jo løbet tør for min ynglings dreje ler. Den ler jeg havde bestilt hjem sidst var for grov til at dreje de ting, jeg havde planlagt.

Så her til aften fik jeg startet drejeskiven op igen.

 Så her er de første to udkast til Moonshine flasker til manden... De skal lige have "hank" når de har "sat" sig. Har planer om nogle ovale flasker også, samt mindre soya/olie/eddike flasker med prop også.

Ellers har jeg brændt en ovnfuld forglødning. Primært stentøj fra drejeskiven. Så der er til en gang stentøjsglasur hvis det bliver regnvejr i weekenden.

Ellers er planen at arbejde i kolonihave lørdag og i lerværkstedet søndag. Jeg kan nemlig godt huske, hvor ondt jeg havde i hele kroppen sidste søndag efter at have arbejdet i kolonien hele lørdagen. Av av av. Så derfor passer det bedst med havearbejde lørdag og smadret krop + ler søndag. Det duer ikke med havearbejde søndag og smadret krop på arbejde mandag. Det er jo tortur!

Har jo den der udstilling, der kommer faretruende tæt på og jeg syntes ikke, jeg rigtigt har fået lavet nok at vise frem.... Og nu haster det jo efterhånden....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar