tirsdag den 10. april 2012

Missekatte streger

Nogengange er det lige før, at jeg har brug for at få fortalt, hvorfor jeg elsker min kat så højt, som jeg gør...

Det er ikke tit, - men idag er det lige før!

Byggearbejde, regn og en meget nysgerrig kat er en meget snavset kombi.... Tænk at der kan være så meget snavs i 4 poter.

Sofaen er blevet inspiceret men ikke fundet egnet til den velfortjente lur. Man har vel været tidligt oppe sammen med "mor" og har været ude i grimt regnvejr, føj føj. Så er kun den bedste hvileplads god nok til kattedyret.

Vindueskarmen i soveværelset, så kan kattekongen sidde lunt og tørt og overskue det meste af haven, efter at have afpatruljeret kongeriget.

Og derefter, - al den friske luft gør jo træt, voila:

Dobbeltsengen indtaget  og poterne er ved at være tørret rene, - i mit lagen! Arg arg arg!

Jeg elsker den kat...

1 kommentar:

  1. Kender det desværre alt for godt.

    Her i huset er det så bare 2 x 4 store hundepoter + 1 x 4 små kattepoter.

    Skulle hilse og sige at der også kan blive beskidt efter dem....

    Så ja, når vejret er som det er i disse dage med vand ned fra oven, skal man lige huske sig selv på hvorfor det lige er, at man elsker sine dyr...

    Kh. Dianna

    SvarSlet