onsdag den 2. januar 2013

Velkommen 2013

Så løb året tør for dage og vi skriver nu 2013.

Tiden flyver afsted hurtigere end jeg kan følge med og jul og nytår er vel overstået.

Er stadig små syg men startede på det nye arbejdsår i dag, suk suk.

Til gengæld har jeg givet mig selv en vidunderlig julegave, en ekstra uge på højskole. :-)

Fra mig til mig uge 6 på Engelsholm højskole, keramiklinien. Bare som freelance kursist for en uge.

Så nu skal jeg have lave en plan for hvad denne uge skal bruges til.

Foreløbig lyder udkastet som følger:

- dreje tallerkner
- dreje størrere skåle
- benytte pladerullen til at lave et fuglefoderhus i pladeteknik
- sparegrise
- kopper "med indhold"
- gipsforme af tiki krus samt lave tiki shotglas
- forårsblomster og evt. Påskeæg

Alt i alt skal ugen bruges til al det, jeg brænder for at lave i hverdagen, men aldrig kan finde tid til. Som fx. disse jeg har siddet i sofaen og nusset med de sidste par aftener.



4 kommentarer:

  1. Øj, ser godt ud! godt nytår ;)

    SvarSlet
  2. Hvor lyder det spændende med sådan et kursus - og en ambitiøs plan :-)
    I øvrigt vil jeg benytte lejligheden til at ønske dig et godt nyt år - glæder mig til at følge med i det nye år.

    SvarSlet
  3. Hej Majken.

    Rigtigt godt nytår til dig også og tak. Nu må vi se hvad det nye år bringer... :-)

    SvarSlet
  4. Hej Dorit.

    Tak for din hilsen og et ønske om et godt og kreativt nytår til dig.

    Ja, min plan er ambitiøs, men værkstedet er jo også åbent 24 timer :-)

    Listen er lavet i frygt for at jeg skulle gå 'kold' rent kreativt, hvilket sker ind imellem. Af og til er lysten der bare ikke eller inspirationen svigter. Men lige nu svirrer hovedet med ideer.

    SvarSlet