torsdag den 7. februar 2013

Torsdag i uge 6

I dag fik jeg drejet flasker og rillevaser, som jeg så kan arbejde videre med i morgen.

Det blev også til en ny dame, ja hun dukkede jo op igår inden sengetid og så måtte hun jo ud.

Jeg sluttede aftenen med at lave en gipsstøbeform af et krus, jeg har lavet for lang tid siden.

Nu skal formen blot tørre i 3-5 uger inden jeg kan støbe i den.

I morgen står den på pakning, da jeg skal hjem. Egentlig kunne jeg blive til lørdag, men jeg kan alligevel ikke lave noget nyt i morgen, da det helst skal være læderhårdt, inden det skal ud og køre. Og så vil jeg gerne hjem og holde weekend med min dejlige mand, som jeg savner. Han har nemlig fri i morgen.

Nå, jeg er træt og kl. er blevet midnat igen, så her kommer billederne... Jeg kan ikke finde ud af at placere dem i denne blogger app, så derfor kommer de altid til sidst. Træls.

Hov, og de lovede billeder af glaspusterne, - tja, de holdt fri idag. Og "nogen" havde glemt at slukke for afspændingsovnen, så den var stadig 500 grader varm her til morgen. Og da den først må åbnes, når den er under 50 grader, ja så blev det ikke idag. For efter aftensmaden var den stadig 120 grader varm.... Billeder i morgen, håber jeg...





Ingen kommentarer:

Send en kommentar