tirsdag den 16. september 2014

Solen har forladt mig

Det kan godt være, jeg bare er krævende.... Men at det allerede skal til at være mørkt inden 19:30 om aftenen, - uha, det kræver altså tilvænning. Jeg trives bedst med lange, lyse sommernætter, suk!

Maybe I'm just beeing demanding.... But daylight gone by 19:30 is way too soon for me. I thrive on long, bright summernights, sigh!

Jeg er startet på job for 3 uger siden, så nu er det slut med al den dejlige tid. Nu må jeg knibe lidt ler ind inden mødetid om formiddagen og efter spisetid om aftenen. Og weekenden, naturligvis...

I've startet working fulltime 3 weeks ago, so that's the end of all the wonderful time on hand. Now I must squeeze some clay in before work and after supper. And weekends of course...


Og jeg har jo planlagt julemarked tre weekender i år, så jeg har allerede stress... Så nu kan jeg slet ikke finde på ideer til emner, der er julemarked egnet. Jeg kan faktisk slet ikke finde på noget, overhovedet...

And I've planned christmas fairs 3 weekends this year, so I'm already stressed out.... Now I can't think of any ideas for stuff to make and bring to the fairs. Well, in fact I can't make anything at all right now...

Men jeg prøver, og bare jeg kan få lidt fra hånden hver dag, skal det nok lykkes... 

But I try, and if I can get a little done every day, I'll get there...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar