torsdag den 12. februar 2015

Vinter blues

Tiden flyver og jeg jagter bagefter..... Den ene dag tager den anden og inden jeg ser mig om, er der igen forsvundet en måned. Med en daglig arbejdstid der hedder 10:00-18:00 når jeg dårligt at se solen her om vinteren. Men vi går jo lysere tider i møde.

Time is flying and I'm running behind.... One day eats another and before I know, the month is gone. With a daily work schedule saying 10:00-18:00 I barely get to see the sun here in the winter. But we're moving in the right direction.

Og hvad er det så jeg laver, når jeg ikke leger med ler..? Jo, det er noget helt andet. Jeg er lagerekspedient på Nordeuropas største stållager.

And what is it that I do, when I don't play with clay...? Well, something completely different. I'm working in northern europes largest steel warehouse.

Indendøre har vi et areal svarende til 6 fodboldbanen, så det er en kæmpe hal.

Indoor we cover an area the same size as 6 soccerfields.

Stål og metal i alle afskygninger.

Steel and metal in all different shapes and sizes.

Plukket og klar til forsendelse. - picked, packed and ready for shipment.

Mit job består hovedsaglig i ordreudskrivning og tilbagemelding, men jeg håndterer også kranerne og plukker op til 2500kg pr. portion. Arbejdsdagen er afvekslende og mine kollegaer er de dejligste mennesker. - og der sneg sig lige en af mine egne krus ind :-)


My job is mainly to handle ordresheets and comfirmations, but I also handle the crane, picking and packing up to 2500kg of steel at a time. The workday is never dull and my colleagues are the best. - one of my own mugs of course :-) 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar