fredag den 9. januar 2015

Velkommen 2015

Uha, det er længe siden, jeg sidst har skrevet.

Men velkommen til et nyt år i mudderets tegn.

Uh, is't a long time since I've posted last.

But welcome to another year i the mud.


Jeg er stadig ved at komme mig ovenpå Decemberens julemarkeder og travlhed. Uha, jeg fik min sag for og er nu ved at lære af sidste års oplevelser.

Markederne gik bedre end forrige år, købelysten var højere, men de udendørs markeder er meget afhængige af vejret. 

I'm still trying to get on top of the christmasfairs in December and all the rush. I've learned quite some lessons and am now digesting it all.

The fairs went pretty good, better then the year before, people were more willing to spend money, but at the outdoor fairs all depended on the weather.

Christmasfair in Assens dec. 21.

Jeg har i hvert fald lært at starte forberedelserne i bedre tid, men lad os nu se, om jeg husker det.

Positivt nyt. Mine garnskåle blev udsolgt over nettet, så mine anstrengelser på facebook og blogger bar frugt, glædeligt.

One thing I've learned is to start preparations earlier, but let's see, if I'll remember it.

But on a happy note, my yarnbowls sold out, so my efforts on facebook and blogger plaid off, oh joy.

Christmasfair in Assens dec. 21. Elfs and street kids.

Nu skal jeg igang med leret. Hylderne er næsten tomme, så nu skal jeg have hul på det nye år.

Now it's time to get cracking. The shelfes are almost empty, so I'd better get some clay moving.





1 kommentar:

  1. I never seem to get ready as early as I should for Christmas!

    SvarSlet