søndag den 7. december 2014

Søndag, - en ny uge truer....

Så blev det slut på første weekend på Tirsbæk Gods' julemarked.

Og sikke en weekend. Lørdag strålede solen og folk strømmede til. Selvom jeg syntes, salget gik trægt, var resultatet positivt overraskende da jeg fik talt sammen lørdag aften.

Søndag vågnede jeg op til blæst og regn mod vinduet. Et rigtigt gråt og trist møgvejr. Men dagen bød på overraskende mange besøgende og et pænt salg.

Så nu sidder jeg her og gør status over weekenden. Jeg har faktisk ikke tid til at slappe af, da varelageret er ved at være tomt, hvilket er noget af et luksusproblem, hvis ikke lige at det var fordi, at det går løs igen på Tirsbæk på lørdag. Så lige om lidt er det op af de bløde møbler og i sving. 

That's the end of the first weekend at Tirsbæk Mansion's christmas fair.

And what a weekend. Saturday was sunny and people were crowding the fair. Allthough I felt, that sales were slow, the result was more than positive when I got everything added up saturday evening.

Sunday I woke  up to wind and rain against the window. A grey and gloomy day, cold, wet and depressing. But dispite that, a fair amount of visitors came by and spent money.

So now I'm sitting in the couch taking stock. But I really don't have time for relaxation, my stock  is almost empty, which is somewhat of a luxury, if it wasn't so, that it all starts over at Tirsbæk next saturday. So in a moment I'm heading into the studio to get some new stuff started up.


Jeg har haft så travlt, jeg ikke engang har nået at tage billeder. Så her er et af julefar efter og før glasurbrænd til 1230 grader.

I been so busy, I haven't made any photos. So here's one of father christmas after and before glazefiring to 1230 degrees celcius.

1 kommentar:

  1. The Father Christmas ornament are great. I bet a lot of people took them home.

    SvarSlet