torsdag den 27. september 2012

Trods snot og snue....

Får jeg lavet lidt på værkstedet, - eller på sofaen iført tæppe og bakke med ler, værktøj mm. Det sviner kun lidt, host host....

Her er et udkast til et Tiki drikkebæger:



Nu skal jeg beslutte om der skal flere detaljer på eller om det er sådan, det kommer til at blive.

Når koppen er færdig, vil jeg lave en tre-sprængt gipsform, så jeg kan støbe en flok Tikiér. For de tager en krig at lave i hånden. Men jeg vil ikke udelukke at der kan komme flere udkast, for de er jo sjove at lave.

Ovnen er også ved at være klar til en forglødning.


De to høje damer laver uorden i stableriet, men jeg forsøger at udnytte pladsen mest muligt. Mangler dog nogle nips til at fylde op med.

Det er primært drejetøj ovnen er fyldt med, men der er også lidt model arbejde.

Og se nu denne....


Årets første nisse i form af en lågkrukke i blåler. Gad vide om den kan tåle en tur i rakuen? - For det var planen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar