søndag den 3. februar 2013

Så blev det endelig uge 6

Og jeg er flyttet på højskole.... I snestorm.

Men vel ankommen er jeg nu indlogeret i "Fæ-stalden" og har tilbragt de første 4 timer på værkstedet.

Og her er stille.... Meget stille...

De unge mennesker, der går her til dagligt har gemt sig. Tror de har holdt fest i weekenden og er lidt tømmermændsplagede... Hi hi.

Fik ikke taget billeder af dagens bedrifter, men der står 8 krus og tørrer ud af de 10 jeg har drejet, to faldt for kvalitetskontrollen og blev æltet om og drejet til en saltgris.

Nu sidder jeg på mit kammer og nyder en kop medbragt rødvin, mens jeg skriver dette. Om lidt lister jeg under dynen og ser, om ikke Ole Lukøje vil komme på besøg. Ellers har jeg nøglen til værkstedet :-)

Fortsættelse følger i morgen, om den ustabile internetforbindelse vil.


2 kommentarer:

  1. how long will you be at this school?

    SvarSlet
  2. Hello Melissa.

    I'm only staying one week, have to get back to my day job :-(

    SvarSlet