søndag den 14. juli 2013

Fremad det går

Selvom jeg ikke når alt det hovedet vil, går det dog fremad.

Eventhoug I don't acomplish all, that my mind wants, things are moving on.

I går fik jeg pakket ovnen til lertøjsglasur og den står og køler nu.

Yesterday I packed the kiln for earthenware glaze and it's cooling now.


I bunden et par taginer, kokosnødder og blomster. Mine strikkeskåle, hvoraf kun 5 ud af 9 har overlevet, er også i ovnen.

In the bottom a pair of tagines, coconuts and flowers. My yarnbowls, where only 5 out of 9 survived so far, are also in the kiln.

Så glemte jeg at tage billeder, men her er et fra toppen. Som du kan se, er der en masse spildplads, da jeg skal have købt flere store ovnplader hjem. 

Then I forgot to take fotos, but here's one from the top. As you can see, there's a lot of waisted space, because I need to buy more big ovenshelfes.

 
Jeg vender tilbage med fotos, når ovnen bliver kold nok til at åbne.

I'll be back with fotos once the oven gets cold enough to open.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar