fredag den 14. november 2014

Julen kommer....

Og jeg har taget to dage fri fra lønarbejdet for at blive klar, - ja, til julemarked altså.

Christmas is coming.... And I've taken two days off from my dayjob, so that I can get ready for the christmas fairs..

I dag har jeg drejet små skåle og lavet juletræer. I morgen vil jeg gerne have støbt lidt beton i potter og lavet lidt flere småting. Mor kommer på lørdags besøg, så der skal være tid til snak og kaffe.

Søndag skal jeg have lavet flere glober og igang med at slibe og glasere en ovn lertøj. Jeg skal nå en forglødning og en stentøjsbrænding i den kommende uge.... 

Today I made some small bowls and christmas trees. Tomorrow I'd like to cast some concrete and fix some small stuff. Mom is visiting, so there has to be time for coffee and talk too.

Sunday I'm going to make some more globes, grind and glaze a kilnfull of earthenware. I need to get a bisque and a stoneware firing done in the week to come....


1 kommentar: