lørdag den 21. januar 2017

Januar 2017

Så dukkede jeg op igen, frem fra hverdagens trædemølle. - Og hvad er der så sket siden sidst?

Svaret er sørgeligt, - ikke det store. Hverdagen går med almindelig lønarbejde, manglende energi og overskud.

Jeg har fundet det svært at finde inspiration til at komme igang med nye projekter. Når jeg så har mandet mig op, er emnet strandet halvvejs på grund af manglende tid og energi til at gøre det færdigt.

So I surface again, back from the treadmill called everyday-life.  - But what has happened since last?

The answer is a sad story, - not much. Life has been filled with by my ordinary dayjob, lack of energy and stamina.

I´ve found it difficult to find inspiration for new projects. And when I finally got something started, it always dried out halfways due to lack of time and energy.


Men lidt nyt er det blevet til hen ad vejen. Her er det mit første forsøg på at dreje miniature af kløs. 

A bit new things have happened along the way. Here it´s my first attempt of throwing miniatures of the hump.

Først i december gik den hjemmeside, jeg sælger mine ting gennem, ned og er først kommet op og køre igen nu. Så det satte en stopper for julesalget. Og at starte en ny hjemmeside op og markedsføre den, -pyh.... Det er en stor mundfuld.

Come december the webpage I sell my things through, went offline and came back online a couple of days ago. So no christmas sales for me. And the amount of labor of starting a new website of my own, - ouch!

  
Så jeg må se om ikke forårets komme kan give lidt mere energi og liv i leret.

I´ll have to see, if the light of spring can bring me more energy and bring life to the clay.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar