søndag den 5. november 2017

Det nærmer sig hastigt den tid på året..... - It is approaching the time of year .....

Så jeg brugte en fridag i skoven..... Jeg elsker skoven om efteråret, - det er ren magi.

So I spent a day off in the woods ..... I love the forest in the fall, - it's pure magic.


Se denne skønhed, er den ikke bare helt fantastisk.

See this beauty, it is not just absolutely fantastic.



 Og der var flere.... Så smukke....

And there were more.... So handsome...

Denne blev ristet på panden og spist med stor velbehag. Jeg fandt en ny jagtmark for rørhatte og blodchampignon...

This went on the stove and was eaten with great delight. I found a new hunting ground for boletus and great wood mushroom.


Og så lige en frækkert til sidst.... Den kan man dårlig undgå, - lugten afslører den :-)

And a naughty one to finish..... Can not be overlooked, - just follow the smell :-)

Jeg kommer ikke på julemarked i år, - det når jeg ikke. Så jeg satser på et kreativ marked i slut Januar istedet.

Nu er jeg vildt inspireret til at lave alfehuse, svampe, snefnug og forårsblomster....

I´m not attending any christmasfairs this year, I´m behind. So instead I aim for a creative fair end January instead.

I´m so inspired to make fairyhouses, mushrooms, snowflake and springbuds...

1 kommentar:

  1. I remember seeing the mushrooms you made. Very nice. Fairy houses are a great idea!

    SvarSlet