søndag den 27. maj 2018

Vand i haven

Endelig lykkedes det og av min ryg. Men nu har jeg endelig fået vand i haven. Mit eget lille vand pjaske paradis.

Finally, it happened and ouch my back. But now I have finally got water in the garden. My own little water-puddle paradise.



Mit eget lille frø paradis med åkander og solcellepumper. Vi mangler stadig at få plantet bevoksningen i vandkanten ordentligt og vandet er kun 4-5 uger gammelt, så der er nok vel meget næring i vandet. Men myggelarver og dafnier er flyttet ind.

My very own frog paradise with waterlillies and solar cells pumps. We still need to plant the vegetation at the water's edge in more soil and the water is only 4-5 weeks old, so there is probably too much nutrition in the water. But mosquito larvae and daphnia have moved in.



Og mit første forsøg på en vandkunst er installeret og godkendt. Vandet risler stille ud under sneglen i toppen og det flade stykke ved siden af passer perfekt som badekar for grå-og skovspurve, som lystigt plasker og holder store badedag, - åh fryd!

And my first attempt at a water art is installed and approved. The water rises silently under the snail at the top, and the flat piece next to fits perfectly as a bathtub for gray and treesparrows, who pleasantly splashes around and holds a big bathing day - oh joy!

2 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet