torsdag den 20. april 2023

Julegave

Fandt dette indlæg i min kladde - det er fra julen 2021...

Found this post in my folder, - from christmas 2021.


 Hej... Længe siden, - alt for længe... 


Ville bare dele en lille historie, her op til jul.


Var på krammer marked med min mor og min forholdsvis nye kæreste.

Vi kiggede rundt på de forskellige stande, - nyt, gammelt, kram og lopper. 

Så står kæresten, til min gru,  pludselig og kigger på små basun-engle statuetter, - arg arg!

Så uden at tænke videre over det, siger jeg:" Det gør du bare ikke!"

Hvortil han kigger tålmodigt på mig og svarer:" Til min datters gravsted"

- nøj, hvor blev jeg lille og kunne have kravlet i et mussehul... Puh, jeg følte mig som en følelseskold skid lige der.


Derfor har jeg, for at rode bod på min bommert lavet denne statuette til ham.



Hello... Long time ago, - way too long...



Just wanted to share a little story, here in the lead up to Christmas.



Was at the flea market with my mother and my relatively new boyfriend.

We looked around at the different stands, - new, old, vintage and fleas.

Then the boyfriend, to my horror, suddenly was looking at trumpet angel statuettes, - oh nooo!

So without thinking about it any further, I say, "You just don't!"

To which he looks at me patiently and replies: "To my daughter's grave"

- well, how small I was feeling and could have crawled into a mouse hole... Whew, I felt like an emotionless piece of sh** right there.



Therefore, to make up for my blunder, I have made this statuette for him


Ingen kommentarer:

Send en kommentar